Chris Woerts

Sportmarketeer en directeur CWO Consultancy & Marketing

Chris Woerts is een professional in de sportmarketing. Hij werkte voor internationale bedrijven als Heineken en Coca-Cola waar hij wereldwijd verantwoordelijk was voor de sportsponsoring. Hij bedacht onder andere de activaties tussen Amstel bier en de Champions League en Coca-Cola en de Trophy Tour. Daarnaast werkte Chris bij betaald voetbalorganisaties zoals Feyenoord, Sunderland en de Eredivisie.

Chris Woerts, geboren in Maassluis, is tegenwoordig directeur van CWO Consultancy & Marketing. Daarvoor heeft hij een rijke carrière opgebouwd waarbij hij voor veel grote organisaties werkte. In 1996 werd hij Director of Football bij Coca Cola, waarbij hij verantwoordelijk was voor de ‘Sponsorship Strategy’. Vervolgens werkte hij achtereenvolgend voor de Eredivisie, Feyenoord en Sunderland. In 2005 werd hij bestempeld als de succesvolste man in de sponsor markt van Nederland. In het heden sluit hij vaak aan bij het populaire praatprogramma Vandaag Inside. Hier geeft hij openheid van zaken over de commerciële nieuwtjes in de sportwereld (voornamelijk voetbal). Dit bespreekt hij onder andere met Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp.

Toon meer

Krachten van de spreker

Hoogtepunten

Video afspelen

Waarom Chris Woerts inhuren als spreker?

Chris is inzetbaar voor presentaties over alles wat met sportsponsoring te maken heeft. Door zijn rijke carrière aan ervaringen weet Chris als geen ander te inspireren en te motiveren waarbij hij onder andere de koppeling maakt naar initiatieven die hij heeft bedacht en die tot op de dag van vandaag nog steeds bestaan.

Spreker in beeld

Wat klanten zeggen over Chris Woerts

Wat klanten zeggen over
Chris Woerts

Sprekers zoals Chris Woerts

Chris Woerts boeken?